OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hva kan kundesenteret bistå med?

Kundesenteret vil håndtere alle saker og sørge for at rette vedkommende blir satt på saken. Når det gjelder våre leietakere vil kundesenteret være en støtte og legge til rette for at alle saker blir håndtert på en fornuftig måte.

Når kan jeg forvente å få svar på min henvendelse?

Kundesenteret holder åpent mandag til torsdag fra kl. 08.00 – 16.00 og fredager fra kl.08.00 -15.00. Saker som kommer inn utenfor våre åpningstider vil bli besvart neste virkedag.

Jeg har sendt inn en sak, men ønsker å legge til ytterligere informasjon?

Skal du legge til ytterligere informasjon i saken kan du besvare e-posten med autosvar du mottok da henvendelsen ble sendt inn. Ved å klikke på svar-knappen (replay) kan du legge til informasjon i saken. Behold emne-linjen slik at vi kan knytte kommentaren din til den opprinnelige henvendelsen din.

Jeg ønsker båtplass?

Henvendelser gjeldene båtplass, betaling, gjestebrygge og lignende rettes til Sofie H. Valderhaug på shv@selvaageiendom.no

Jeg ønsker lagerplass?

Henvendelser gjeldene lager rettes til Sofie H. Valderhaug på shv@selvaageiendom.no

Ønsker å kjøpe eller leie p-plass?

Henvendelser gjeldene parkering rettes til Sofie H. Valderhaug på shv@selvaageiendom.no

Kan vi nås på telefon?

Du kan ringe oss alle hverdager mandag – torsdag fra kl. 08.00 – 16.00 og fredager fra kl. 08.00 – 15.00.

Telefon: 484 48 488

Hvor holder dere til?

Vår besøksadresse er:

Silurveien 2, inngang A N-0380 Oslo

Hva er postadressen?

Postboks 14, Øvre Ullern N-0311 Oslo