Kundesenter

E-post: kundesenter@selvaageiendom.no

Telefon: 484 48 488

Besøksadresse: Silurveien 2. Inngang A N-0380 Oslo

Postadresse: Postboks 14, Øvre Ullern N-0311 Oslo

Fakturainformasjon:
Skal du fakturere til en av eiendommene til Selvaag Eiendom?
Du kan velge å sende faktura via post, EHF eller per mail, men vi ønsker primært å motta via EHF så langt det er mulig.

Husk å merke faktura med:
Prosjektnr:                         Oppgis av deres kontaktperson
Vår referanse:                  Oppgis av deres kontaktperson

Faktura pr. post:
<Selskapsnavn>
Postboks 1588
7435 Trondheim

Prioritert faktura mottak:
EHF – Faktura

Faktura på mail:
invoice.1588@kollektor.no

Kundesenteret er et kontaktpunkt for alle henvendelser som gjelder leieforhold, og har som mål å bistå våre leietakere i de små og store saker. Ved å sende en henvendelse via vårt kundesenter vil du få rask hjelp. Her jobber vi tett med de ulike driftsteamene og koordinerer riktig personer til de ulike oppdragene.

Kundesenteret holder åpent mandag til torsdag fra kl. 08.00 – 16.00 og fredager fra kl. 08.00 – 15.00.

Saker som kommer inn utenfor våre åpningstider vil bli besvart neste virkedag.

Hastesaker som ikke lar seg vente, bes benytte vår vakttelefon på 484 48 488. Utrykning kan medføre kostnader.

Kontakt oss på kundesenter@selvaageiendom.no

 

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hva kan kundesenteret bistå med?

Kundesenteret vil håndtere alle saker og sørge for at rette vedkommende blir satt på saken. Når det gjelder våre leietakere vil kundesenteret være en støtte og legge til rette for at alle saker blir håndtert på en fornuftig måte.

Når kan jeg forvente å få svar på min henvendelse?

Kundesenteret holder åpent mandag til torsdag fra kl. 08.00 – 16.00 og fredager fra kl.08.00 -15.00. Saker som kommer inn utenfor våre åpningstider vil bli besvart neste virkedag.

Jeg har sendt inn en sak, men ønsker å legge til ytterligere informasjon?

Skal du legge til ytterligere informasjon i saken kan du besvare e-posten med autosvar du mottok da henvendelsen ble sendt inn. Ved å klikke på svar-knappen (replay) kan du legge til informasjon i saken. Behold emne-linjen slik at vi kan knytte kommentaren din til den opprinnelige henvendelsen din.

Jeg ønsker båtplass?

Henvendelser gjeldene båtplass, betaling, gjestebrygge og lignende rettes til Martine Greibrokk på mmg@selvaageiendom.no

Jeg ønsker lagerplass?

Henvendelser gjeldene lager rettes til Martine Greibrokk på mmg@selvaageiendom.no

Ønsker å kjøpe eller leie p-plass?

Henvendelser gjeldene parkering rettes til Martine Greibrokk på mmg@selvaageiendom.no

Kan vi nås på telefon?

Du kan ringe oss alle hverdager mandag – torsdag fra kl. 08.00 – 16.00 og fredager fra kl. 08.00 – 15.00.

Telefon: 484 48 488

Hvor holder dere til?

Vår besøksadresse er:

Silurveien 2, inngang A N-0380 Oslo

Hva er postadressen?

Postboks 14, Øvre Ullern N-0311 Oslo

Profilmanual

Vår profilmanual

Personvernserklæring

Personvernerklæring