Selvaag Eiendom har oppnådd 86 poeng i årets NEMEET Kundeindeks med utmerkelsene “Årets team” og “Årets feilfri”.
– De to siste årene har vi arbeidet målrettet for å styrke kundegrensesnittet og sikre kvalitet i alle ledd. Det er utrolig givende å se at vår innsats reflekteres i resultatene, særlig på området menneskelige relasjoner hvor vi scorer hele 95 av 100 poeng, sier Cecilie Martinsen, administrerende direktør i Selvaag Eiendom.
Den ferske kundeundersøkelsen NEMEET Kundeindeks kartlegger over førti store eiendomsporteføljer hvert år og viser en betydelig økning for Selvaag Eiendom, fra 78 poeng i 2023 til 86 poeng i 2024.
– Vi har lyttet aktivt til tilbakemeldinger og hatt et konstant fokus på å forbedre tjenestene våre. Å få denne anerkjennelsen fra kundene våre er en stor tillitserklæring, og vi skal fortsette å jobbe hardt for å opprettholde tilliten, avslutter hun, forteller Cecilie.
Cecilie Martinsen er spesielt takknemlig for innsatsen fra alle i Selvaag Eiendom.
– Jeg er kjempestolt av teamet vårt, som sammen har løftet kvaliteten på tjenestene våre. Hos oss er det menneskene som skaper verdier, og det ser vi gir resultater, avslutter hun.