Tett på topp 3: Selvaag Eiendom kåret til «årets team» og «årets feilfri»

Selvaag Eiendom har oppnådd 86 poeng i årets NEMEET Kundeindeks med utmerkelsene “Årets team” og “Årets feilfri”.

– De to siste årene har vi arbeidet målrettet for å styrke kundegrensesnittet og sikre kvalitet i alle ledd. Det er utrolig givende å se at vår innsats reflekteres i resultatene, særlig på området menneskelige relasjoner hvor vi scorer hele 95 av 100 poeng, sier Cecilie Martinsen, administrerende direktør i Selvaag Eiendom.

Den ferske kundeundersøkelsen NEMEET Kundeindeks kartlegger over førti store eiendomsporteføljer hvert år og viser en betydelig økning for Selvaag Eiendom, fra 78 poeng i 2023 til 86 poeng i 2024.

– Vi har lyttet aktivt til tilbakemeldinger og hatt et konstant fokus på å forbedre tjenestene våre. Å få denne anerkjennelsen fra kundene våre er en stor tillitserklæring, og vi skal fortsette å jobbe hardt for å opprettholde tilliten, avslutter hun, forteller Cecilie.

Cecilie Martinsen er spesielt takknemlig for innsatsen fra alle i Selvaag Eiendom.

– Jeg er kjempestolt av teamet vårt, som sammen har løftet kvaliteten på tjenestene våre. Hos oss er det menneskene som skaper verdier, og det ser vi gir resultater, avslutter hun.

Del på:

Andre historier